Svar på Kommentar


Kommentarer
Postat av: Anonym



det stod klart och tydligt under din profil bild att Yuuko är Jenni på japanska. Du har ju bara ändrat på det nu lololololol.

2012-01-29 @ 00:47:32
Postat av: Anonym



jag sökte på google "Yuuko är" och fick resultat från ditt gamla info (innan du ändrade det IDAG) där det stod



"Jag heter Jenni och jag bor i kalla Finland ^^ Jag kallas inte Yuuko, men i brist på bloggnamn så valde jag det eftersom Jenni heter Yuuko på japanska ^^ Jag är ..."



du behöver ju inte ljuga över sådan sak ju...

2012-01-29 @ 00:51:23
Postat av: Linn

Det är ändå rätt coolt! ^^

Och det är ju ett bra sätt att hitta ett smeknamn som är unikt också :D

2012-01-29 @ 20:51:24
URL: http://imturningjapanese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
PROFILBILD
RSS 2.0