Potterhead


Kommentarer
Postat av: CHUPA CHUPS!!!

hejhej!!

ärligt talat så tycker jag att harry pottersuger men det e ju kul att du gillar den!!



undarar bara om varför man kan skriva in sin mail address och om den syns för andra!!

haha såg din kommentar på fokis!!!!



kramisar

2011-12-15 @ 15:45:50
Postat av: CHUPA CHUPS!!!

hejhej!!

ärligt talat så tycker jag att harry pottersuger men det e ju kul att du gillar den!!



undarar bara om varför man kan skriva in sin mail address och om den syns för andra!!

haha såg din kommentar på fokis!!!!



kramisar

2011-12-15 @ 15:45:52
Postat av: Mira

Haha jag älskar också Harry Potter, och två av mina favoriter är också Cho och Luna! :)

2011-12-15 @ 17:04:06
URL: http://missrainb0w.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
PROFILBILD
RSS 2.0